Vores 5 kundeløfter
Kundeløfte
1: Vi er grundige
Vi gør os umage med at spørge ind til dine boligdrømme, dit behov og dit budget, så du får det hus, der matcher dig. Vi tilbyder altid et Gratis Grundtjek, så dit hus både får den optimale placering og det optimale design. Vi opsummerer det hele, inden vi går videre i processen.
Kundeløfte
2: Vi giver et gennemsigtigt tilbud
Vi er grundige i vores rådgivning om økonomi og informerer også om de omkostninger, der ikke direkte har noget med huset at gøre – herunder miljørigtig nedrivning og bortskaffelse af det gamle hus, undersøgelse af jordbundsforhold og så videre.
Prisen er fast og med udvidet prisgaranti, og vi opsummerer alt i et detaljeret tilbud, så du ikke får nogle overraskelser. Vi sætter aldrig i gang, før vi har din fulde accept.
Kundeløfter
3: Vi sammensætter et team af specialister
Du bliver tilknyttet dit personlige team af specialister, der alle har fokus på din tryghed og tilfredshed. At bygge et hus er en lang proces, derfor opdaterer vi dig løbende – også hvis der skulle opstå en udfordring undervejs. Forvent, at vi altid har et løsningsforslag parat.
Kundeløfte
4: Vi giver et fast tidspunkt for aflevering
Vi sætter en ære i at overholde den aftalte deadline. Med snart 50 års erfaring i branchen ved vi, at vores kompetente samarbejdspartnere og leverandører kan leve op til vores høje standard – til tiden.
Kundeløfter
5: Vi leverer, hvad vi lover
Vi er stolte, når vi udleverer nøglen til dig. Sammen gennemgår vi omhyggeligt huset. Finder vi fejl eller mangler, udbedrer vores serviceafdeling det naturligvis. Vi tilbyder to års garanti på selve huset. Derudover giver vi 10 års reklamationsret på skjulte fejl og mangler. Endelig viderefører vi leverandørernes garanti på løsøregenstande – herunder hårde hvidevarer.